3 Şubat 2011 Perşembe

SOSYOLOG MİLLETVEKİLİ SUSARKEN SOSYOLOGLARIN HAKKINI SN PROF. DR. ALİM IŞIK SAVUNMAYA DEVAM EDİYOR..

BAŞKAN – Sayın Işık, buyurun.


ALİM IŞIK (Kütahya) – Sayın Başkan, çok değerli milletvekilleri; görüşülmekte olan 606 sıra sayılı Kanun Tasarısı’nın 41’inci maddesi üzerinde vermiş olduğumuz önerge hakkında söz aldım. Öncelikle hepinizi saygıyla selamlıyorum.

...

Bir diğer önemli konu, yine Bakanlar Kurulu kararıyla, genel idare hizmetleri sınıfından teknik hizmetler sınıfına alınan sosyolog, kütüphane arşivcisi ve benzeri kadrolarda çalışan binlerce insan, maalesef, kâğıt üzerinde teknik sınıfa geçirildi ama bu teknik sınıfta çalışmanın karşılığı olan özlük haklarından yararlandırılmıyor. Neden böyle bir madde burada yer almıyor? En azından, bundan sonraki süreçte, kalan zamanda verilecek önergelerle bu düzenlemeler yapılabilir.


Ben, her şeye rağmen, bu yasadan yararlanacak olan vatandaşlarımıza yasanın ilgili maddelerinin hayırlı olmasını diliyor, tekrar yüce Meclisi önergemize destek vermesi dileğiyle saygıyla selamlıyorum. (MHP sıralarından alkışlar)

BAŞKAN – Teşekkür ediyorum Sayın Işık.

Önergeyi oylarınıza sunuyorum: Kabul edenler… Kabul etmeyenler… Önerge kabul edilmemiştir.

http://www.tbmm.gov.tr/tutanak/donem23/yil5/ham/b05601h.htm

Hiç yorum yok: